Heb jij een vraag over het lesaanbod, audities of een algemene vraag over Musical 2.0? Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via info@musical.nl.
Heb je ervaring nodig om auditie te mogen doen?
Iedereen kan auditie doen! Het is dus niet noodzakelijk dat je al veel ervaring en hebt en dus al goed kan zingen, dansen en/of acteren. Tijdens de audities gaan we in groepsvorm aan de slag en krijgt iedereen de kans zich te laten zien.
Zijn er kosten verbonden aan de audities?
Nee, aan onze audities zijn geen kosten verbonden.
Ik ben ouder dan de maximale leeftijd. Kan ik dan nog auditie doen?
Ben je nét te oud (lees maximaal één jaar ouder), dan is het wellicht nog mogelijk om auditie te doen. We kijken dan wel kritischer naar je mogelijke rol in de voorstelling, zodat we iets vinden wat goed bij je past. Neem hiervoor contact met ons op via info@musical.nl.
Ik ben jonger dan de minimale leeftijd. Is er voor mij al een mogelijkheid te auditeren?
De start van de repetitieperiode is geldend voor je leeftijd. Ben je nu nog te jong, maar bij de start van de repetities wel oud genoeg? Dan kun je dus auditie doen! Wil je graag ons advies, neem dan contact met ons op via info@musical.nl.
Ik kan bij de audities niet aanwezig zijn. Wat nu?
Mocht je écht verhinderd zijn op de auditiedag, dan kun je in overleg alsnog auditie doen. Meld je hiervoor gewoon aan via het inschrijfformulier en geef het aan in het opmerkingenveld. We nemen dan contact met je op om een oplossing te zoeken.
Is al bekend voor welke productie ik auditeer?
Staat er nog niet bij welke productie we gaan spelen? Contractueel is het helaas niet altijd mogelijk om de productie al bekend te maken. Je hoort wel altijd welke productie het wordt voordat je je definitief opgeeft voor de productiegroep.
Kan ik een productie van Musical 2.0 combineren met een andere klas?
Producties mogen gecombineerd worden met een andere productie of klas, mits dat niet leidt tot het regelmatig missen van repetities. Het is aan de leerling zelf om in te schatten of de aandacht en tijd goed te verdelen is over beide groepen.